2009-01-18

The one with the recount

Cirka 17 veckor kvar. Någonstans på vägen tror jag att mitt schema har fallerat. Just nu ligger det på kontoret och skräpar så jag har det inte svart på vitt att det är så. Imorgon ska jag räkna om och räkna rätt så jag inte står med skägget i brevlådan när det väl är dags och alldeles för sent att ändra på. Jag tror också att jag slarvat bort lappen där jag skrivit ner mina resultat. Jobbigt! Fast det vet jag inte förrän jag kollat schemat. Sen har jag varit så dum när jag fört in resultaten i telefonen att jag inte alltid skrivit datum. Imorgon ska jag skriva om det på ett bra sätt så att alla mina ändringar blir överskådliga. Kan ju lägga ut det här sen då.

1 kommentar:

  1. seriöst att skriva upp resultat alltså. Det kanske man borde börja med :)

    SvaraRadera