2008-12-02

Jogg och Spinning = Trött?

Ja jag får hålla med Cathrin om att vi har varit aningens dåliga med bloggandet här. Senaste träningen för mig (och Joel också för den delen) har bestått av en joggingtur i helgen. Jag drog milen faktiskt!! Jag vet inte hur klokt detta var, för igår på spinningen var jag så sjukt trött.


1. Vi en ny ledare som hoppade in
2. Massa musik som jag inte var van vid
3. Jag fick mjölksyra i benen efter endast 10 min :) Mindre kul!


Idag blir nog mest vila känner jag, kanske en promenad. Oh, jag var duktig och fick med mig frukt! Nu: back to work


2 kommentarer:

  1. Tennis- och golfboll på skrivbordet... Varför? :)

    SvaraRadera
  2. haha, det kan man faktiskt fråga sig. Den mesta skiten på kontoret brukar hamna hos mig av någon underlig anledning. :)

    SvaraRadera