2008-11-25

The one with the cheater

Hjälp vad dåliga vi är! Den 13 november skrevs senaste inlägget. Riktigt illa!

Jag har inte tränat på en vecka nu! Senast var i onsdags när jag tog en löprunda på bandet. Sen kände jag mig verkligen inte kry, en liten liten förkylning på G. Dagen efter alltså. Då tog jag till och med tåget till jobbet! Hjälp vad dåligt. Har inte cyklat sen i onsdags heller. Tog tillfället i akt att nyttja mitt provåkarkort från västtrafik. Det är tydligen så att inte alla får det så tack västtrafik! Jag är åtminstone frisk igen. Anledningen till att jag inte tränade igår var för att jag hade så fruktansvärt ont i magen hela jävla dagen så jag ville bara hem och ha ont i min ensamhet. Idag var det för att shoppa... Imorgon för att gå på bio... Jeeeez... Jag är ganska duktig på ursäkter. Fick åtminstone köpt mig lite nya kläder. Välbehövligt! På torsdag är det dags för en löprunda igen! Och på lördag!

3 kommentarer:

  1. Du det här med provåkarkort, får inte alla det? :) Jag har nämligen precis skickat in ett sånt till västtrafik. Det roliga är att jag har utnyttjat detta två gånger innan, eftersom jag har flyttat från olika kommuner hela tiden, göteborg-mölndal :) Hoppas det går igenom ändå. hehe

    SvaraRadera
  2. Min chef fick tydligen inte det. :)

    SvaraRadera
  3. Är väl inte hela världen om man tar en liten paus från tränandet bara man har disciplin att återuppta det nog snabbt igen.
    Själv har jag pausat min löpning med Stella sedan i våras. ;)

    SvaraRadera