2008-11-12

Ikväll... då

Sitter på jobbet och filosoferar. Idag sitter jag här själv i min enslighet, trodde till en början att två dagars "ensam"-arbete skulle bli skönt och produktivit. Just nu känns det inte så.... jag känner mig mest seg och uttråkad.
Då kanske man skulle kunna tro att man inte orkar röra på sig heller, och ja det är den första tanken som dyker upp i mitt huvud också. Men samtidigt känner jag mig så ivrig på att komma ut och springa. Mycket tankar och ideer snurrar runt i mitt huvud just nu, jag måste verkligen få utlopp för detta och då är löpningen helt underbar. Idag känner jag bara för att ladda iPoden med hård musik, bege mig ut i spåret och springa tills jag dör. Jag ska slita så mycket att jag kommer ligga ner på marken och kämpa för mitt liv :) Ja, så känns det just nu.....!

Snart hemgång,

1 kommentar:

  1. Så vill jag också känna!

    Nu ska jag bege mig från jobbet och cykla till gymmet för ett pass med ben, axlar och traps. Låter jävligt seriöst. Låter väldigt olockande. Fast det brukar gå över rätt snabbt när man väl är där och har kommit igång.

    SvaraRadera