2008-10-27

The one with the absence

Det började såå bra och gick utför såå fort! Nej, inte min träning. Den har faktiskt utökats. Det är bloggandet jag åsyftar. Jag har haft annat att göra. Annat som jobb, umgänge och träning.

Så hur går den? undrar du.
Jovars, jag ska inte klaga, svarar jag.

Jag har återupptagit styrketräningen. Började förra veckan och ska göra det tre gånger i veckan. Är en smula rädd för att förlora de små muskler jag faktiskt har. Så styrka 3 och löpning 3. Eftersom jag delar upp dem blir det 6 av 7 dagar. Låter skitstört och jobbigt. Dock är det inte det. Som det är nu springer jag inte så långa turer, vilket är tur för annars hade jag givit upp för en vecka sedan. Styrketräningen tar inte två timmar och den är rätt rolig, till skillnad från löpningen som är dötrist.

Hur gick det i Rånäs då? Jag hade ju tänkt att springa båda dagarna; en på eftermiddagen och en på morgonen. Det blev en gång. Det tycker jag var grymt duktigt med tanke på att på grund av det hann jag inte ta ett bad i massagebadkaret jag hade på rummet. Det blev en liten bild på vägen jag sprang på. Även en bild på badkaret och den sköna stora sängen (som jag hade för mig själv!!). Kunde inte låta bli att knäppa en bild på toalettstolen..



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar