2010-01-27

Bootcamp shopping med Sofis mode på Stadium #2

Vad folk det var! När jag kom var det kö från Stadium upp till Kompassen. Det innebär en kö på cirka 50 meter med två eller tre personer i bredd. Som tur var stod Marie redan i kön så jag slapp köa så mycket. När man väl fick komma in blev man avcheckad och sedan fotograferad om man ville. Självklart ville vi det. Kommer bli, hmm, kul(?) att se bilderna när de kommer upp. Var de nu kommer upp. Jag ska hålla utkik.


En bild på allt folk i lokalen

Sen strosade vi runt och kollade på vad som fanns. Jag plockade på mig en baddräkt, ett underställ, tre par löparstrumpor och en sport-BH. Sen hittade vi bubbel från Chapel Hill. Då tänker man vin och mousserande vin men det här var alkoholfritt. Smakade okej men om jag väljer alkoholfritt är det godare med något annat. De hade även dukat upp med nötter, torkad frukt och nån typ av riscrackers. Så fanns där Vitamin Wells nya dricka Reload att ta.


3-pack med löparstrumpor från Nike 149:-


Baddräkt från Soc 199:-


Sport-BH från Soc 199:-


Underställ från Everest 299:-

På det här lilla eventet fanns så klart Sofi Fahrman. Efter att hon presenterat programmet bjöd hon upp sin tränare Dragomir Mrsic (mer känd som Mrado i Snabba Cash). Hon visade hur det brukade gå till när hon tränade med honom. Han höll i två mitsar som hon slog och sparkade på. Enligt Sofis egen utsago var hon helt slut efter den minut de höll på nu och i vanliga fall höll de på en timme. Tjejen är grymt fit! Hon påstår att hon bara tränar med honom två dagar i veckan en timme per gång men något mer borde hon ju göra för att ha den fysiken hon har (gener?). Sofi är inte bara fit; hon är snygg och förvånansvärt kort. Jag hade gissat att hon var i min längd men hon var nästan ett huvud kortare. Tänk vad ett par skor och bra foton kan göra. Dragomir var förövrigt längre än jag tänkt mig.


Dragomir och Sofi

Vad vore ett sånt här event utan en goodiebag? Tja, trevligt och man fick ju 20 % rabatt på allt så man skulle väl inte ha klagat. Men det är klart att det var en goodiebag! Den innehöll en vattenflaska, en påse med nötter (den andra på bilden tog jag på ett bord), ett svettband för handleden, en pilates-DVD, en tränings-DVD och en tidning (Sofis mode, så klart). Men det var inte allt! Nu kommer det bästa: ett hänglås! Det är rosa och fint. Från adidas by Stella McCartney.


Saker från goodiebagen och sånt jag plockade på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar