2010-02-02

Höll på att missa

När jag sprungit klart min mil till Vinterutmaningen Januari (en lite rolig "tävling" på Funbeat.se) trodde jag att jag inte klarade av att slå mitt resultat från december. När jag sedan gick in och kollade tabellen stod det fint:
28 00:57:29 Irvenå, Cathrin (PB)
Jag trodde nästan inte på det och var tvungen att kolla mina tidigare resultat:
Oktober: 67 00:59:30 Irvenå, Cathrin
November: DNF (Did Not Finish)
December: 43 00:59:13 Irvenå, Cathrin (PB)
Var ju då tvungen att leta upp mina gamla resultat från 2009 och jämföra:
29 april: 64:35 (Min första mil någonsin)
22 augusti: 58:23 (Midnattsloppet)
30 augusti: 59:56 (Tjejmilen)
Har inte sprungit just den distansen så många gånger. Känner mig helt klart skitnöjd med min prestationen i söndags. Tycker det är synd att jag inte insåg det förrän nu bara. Tror ni att jag kommer under 57 i februari? Jag vet att jag kan och jag ska ta mig fan göra det! Göteborgsvarvet sub2h piece of cake! Kanske ska anmäla mig till seedningsloppet i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar