2010-02-21

Veckorapport

Röda blev inte gjorda:
  • Måndag MRL 60 min
  • Tisdag poweryoga 60 min
  • Onsdag är det tvättdag så jag passar på att slänga in en vilodag. 
  • Torsdag ska jag börja dagen med ett lätt distanspass på löpbandet. 
  • Fredag simma. 
  • Lördag skidåkning. 20 min (testade lite utanför huset)
  • Söndag skidåkning och beachvolley. 70 + 60 min
Det blir totalt 270 minuter. Får säga att det är knappt godkänt. Torsdagen fick jag ställa in för att jag mådde jätteilla. Vet inte om det berodde på att mitt blodsocker hade sjunkit efter att jag ätit couscous till lunch (couscous ska jag stryka från mat jag kan äta) eller om det var något annat. Gissar på blodsockret för senare mådde jag bättre. Var på standup den kvällen och drack en massa vin. Var lite bakis på fredagen så jag iddes varken simma eller springa. Men denna veckan!! ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar