2010-02-16

Träning vecka 7

Igår var jag för första gången på MRL (mage, rumpa, lår). Vet inte om det alltid är så eller om det bara var denna gången men vi körde tre intervaller på stepbräda och så styrka mellan intervallerna. Kändes som det var lite svårt att få upp pulsen ordentligt högt när man inte kunde koreografin, men jag skulle ljuga om jag sa att jag varken blev trött eller svettig. Idag har träningsvärken gett sig till känna så jag förväntar mig 100 gånger mer imorgon. Musklerna var ömma och stela idag på yogan men det kändes bra att stretcha de ordentligt.

  • Måndag MRL
  • Tisdag poweryoga
  • Onsdag är det tvättdag så jag passar på att slänga in en vilodag. 
  • Torsdag ska jag börja dagen med ett lätt distanspass på löpbandet. 
  • Fredag simma. 
  • Lördag skidåkning. 
  • Söndag skidåkning och beachvolley. 

Booorde slänga in ett mil-pass på bandet också så jag inte missar VU men det känns lite viktigare med skidorna. Jag får förutsätta att jag är frisk nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar