2010-02-11

Vecka 6

Gaaah! Känner mig lite dålig som inte gick till gymmet och sprang mina sex kilometrar som planerat. Istället blev det en promenad på 3 km, 30 minuter. I måndags hade jag ingen aktivitet alls, likaså onsdag. Dock var onsdagen kanon. Då drog jag upp mig och killen vid 04:35, svepte en kopp kaffe och gick till gymmet och körde lite fartlek i 20 minuter (plus uppvärming och nedvarvning). Bra början på dagen. Avslutade dagen med lite benträning och poweryoga. En helt perfekt dag.

Imorgon ska jag gå och simma efter jobbet. Ska, ska, ska! Helgen är fullspäckad med aktiviteter. Lördag blir det förhoppningsvis längdskidåkning och sen semla och lek med valpar. Kvällen avslutas med födelsedagskalas. Söndagen blir nog att spendera i soffan till det är dags att åka till beachvolleyhallen. Tror inte min käre sambo har planerat något inför alla hjärtans dag ändå. Fylld med en massa TV-serier blir det nog kanon ändå.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar