2010-02-23

Skatås 21 februari 2010

Lyckades äntligen orka lägga in söndagens bilder. Blir konstigt nog ganska sugen på att åka ut och åka igen. När jag var liten och åkte tröttnade jag direkt. Pappa satte då ihop våra stavar och drog mig bakom sig. Undrar hur han klarade det. Min pappa måste vara världens snällaste i alla fall. Även om det var hur jobbigt som helst, gick hur långsamt som helst och jag har hur ont som helst så ser jag fram emot helgen då jag ska ge mig ut än en gång. Blev otroligt sugen när jag tittade på damernas lagsprint igår. Ser ju inte (och ska inte se) riktigt likadant ut när jag åker men det var snö, skidor och spänning.


Under en liten paus vid lilla delsjön står jag så här snyggt och håller i en skida helt spontant 

 
Mina otroligt snygga skidor och stavar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar