2010-02-25

Än en gång

Just nu är det tungt att släpa sig till gymmet och träna. Svårast är det när jag kommit hem och måste bege mig ut igen. Försökte precis få med min käre sambo men han är lika svårövertalad som resten av mig. Jag vill träna men jag vill inte ge mig ut. Hade jag haft ett löpband hemma hade jag kunnat störa grannen under lika mycket som han stör oss med sin musik. Då hade det varit lätt att ställa sig på det. Det hade i och för sig varit lika lätt att kliva av och hitta på något annat när man tröttnat. Vilket dilemma! Fast ändå inte. Ett löpband kostar en halv förmögenhet och jag lägger hellre mina pengar på roligare saker.

Samtalade med sambon mynnade ut i att vi ska träna tillsammans imorgon och att jag ska följa med honom och hans kompis på lördag och träna. På lördag har jag planerat att utföra vinterutmaningen februari. Vet inte om jag ska satsa på PB igen eller om jag ska ta det lite lugnt och försiktigt. Kanske får dra lott?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar