2010-05-18

Ljug för mig, älskling

Skulle ju ut igår och testa knät men när jag kom hem kände jag mig så trött att jag gjorde en kopp rooibos och kröp ner under täcket med säsong 3 av Sex and the City. Efter två avsnitt tog jag mig upp och åt lite mat och tittade på Ocean's Eleven. Efter den var klockan åtta och jag hade chansen att gå ut och springa men jag tog den inte. Gjorde en ny kopp och kröp ner igen. Lite lustigt att jag inte somnade förrän elva ändå.

Jag tror att jag inte vågade gå ut igår. Om det skulle göra ont skulle jag behöva ställa in göteborgsvarvet och jag vill verkligen inte det. Jag funderar på att vänta med att testa till på lördag. Det kanske har hunnit försvinna till dess, vem vet. Inte så troligt att det skulle räcka med ett par dagar extra. Jag vill gärna ha fel.

Gaaah! Bara fyra dagar kvar. Även om jag inte springer kommer det bli en härlig dag. Både familj och vänner ska springa så jag har många att heja på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar