2010-05-10

Vecka 19 & 20

Nu gäller det att planera. Känns väldigt surt att jag ligger så långt ifrån vad jag hade kunnat prestera om jag skött mig. Jag ska åtminstone försöka men jag bryter inte ihop totalt om jag inte lyckas. Jag tror nog att göteborgsvarvet går nästa år också, kan i alla fall anmäla mig redan nu till det. Det viktiga är att må bra och att jag klarar Lidingöloppet. Det är vad som räknas. Nog för att det är mycket prestige som står på spel nu men det är inte värt det. Nedan ser ni mitt upplägg. Om det håller eller inte blir intressant att se.

Vecka 19
Måndag: Löpning, distans 14-15 km
Tisdag: Poweryoga
Onsdag: Löpskolning och backintervaller (kort backe)
Torsdag (ledig): Simning.Styrka
Fredag (ledig): Vila
Lördag: Poweryoga. Medelhård distans 7 km
Söndag: Beachvolley

Vecka 20
Måndag: Simning
Tisdag: Poweryoga
Onsdag: Lätt distans, stegringslopp
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Göteborgsvarvet!
Söndag: Promenad för återhämtningens skull. Beachvolley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar