2010-05-20

Uppladdning

Tog en ärtsoppetorsdag idag. Självklart med pannkakor. Orkade inte fixa själv då jag hade för mycket på schemat men det var gott ändå. Hittade vegetarisk kravmärkt ärtsoppa. Lecora hette märket tror jag. Köpte även kravmärkta pannkakor. Mycket goda de också.

Så här ser mitt sängbord ut:


Uppladdningsbordet även kallat. Hade mina nya skor här också men killen ställde så konstiga frågor om de så jag fick ställa de i hallen. Känner mig rätt lugn just nu. Vet att jag klarar distansen. Tror inte hälsenan ska vara något problem heller då jag kunde springa 12 km utan att känna något. Knät kommer sitta i knäskyddet så det funkar nog det också. Jag tror att jag kommer vara rätt sliten efteråt men det känns rätt lugnt. Har räknat med att inte springa förrän blodomloppet. Kan jag det är det bara plus. Frågan är ju om jag slår min gamla tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar