2010-05-02

Vecka 17 - utvärdering

Måndag: Promenad/jogging 7 km [Check!]
Tisdag: Poweryoga 60 min [Check!]
Onsdag: Löpning, en 5-kilometare någonstans
Torsdag: Simning, öva på benspark är huvuduppgiften [Check!]
Fredag: Löpning, intervaller av något slag [Check!]
Lördag: Poweryoga och kanske en cykeltur med sambon om vädret är bra [Check på poweryogan!]
Söndag: Beachvolley och eventuellt löpning, en lite längre runda på 1 mil kanske

Kände mig inte speciellt kry i onsdags så den dagen ställde jag in. Fredagen kan ju diskuteras hurvida de intervallerna räknas men jag sprang i alla fall. På lördagen blev det aldrig någon cykeltur, men väl ett besök på Ikea. Idag var beachvolleyn inställd av någon anledning. Jag och sambon hade planer på en femkilometare men hela dagen blev helt konstig. Vi hade planerat att springa på förmiddagen men när jag fick reda på att det inte var någon beach åkte vi till stan och kollade läget. Tanken var att springa senare. När vi kom hem var det tvättdags. Vi åt lunch och jag ville vänta ett par timmar så maten skulle hinna stabilisera sig. När vi handlat och lagat mat (för nästan hela veckan) var klockan efter nio och vi var skittrötta. Tittade på tv en stund och nu ska vi sova. Fucked up weekend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar