2010-06-10

Mat mat mat

Lurade sambon att åka och handla så jag stal skjuts med honom till beachen. Det regnade rätt mycket då, men det avtog när det var vår tur att träna. De som tränat innan såg helt förstörda ut. Då ville man bara gå hem igen. Tur att den känslan också avtog. Det var jobbigt och annorlunda att spela utomhus i snålblåst och regn, men det var i alla fall lika roligt.

Efteråt joggade jag hem. Kändes skönt men det var rätt jobbigt. Efter duschen tyckte jag att jag förtjänade kvällsmat. Nästan samma som min frukost men då byter jag flingor mot fiberhavre och det röda teet till svart te eller kaffe. Mmm, gott ska det va!


Fick ett infall och tog kort på morgondagens lunch också. Ätit typ samma hela veckan.


Den här innehåller:
- färdigskuren sallad
- lite kål och morötter, samt rödbetor (det köper jag också färdigt)
- kycklingfilé
- bulgur
- majs (från burk utan socker)
- körsbärstomater
- lättdressing (annars kan jag inte äta!)

Det är hur bekvämt som helst med färdigskuren sallad. Tror inte jag skulle orka annars.

Nu är det sängen som kallar. Imorgon är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar