2010-06-20

Time to get serious!

Shit shit shit!!! Inte långt till vansbrosimningen och jag har inte skaffat våtdräkt, jag har inte prövat att simma ute och jag börjar bli nervös! Åtminstone något. Jag tror att jag klarar det ändå. Jag kanske underskattar prestationen. Om jag gör det får jag verkligen plocka fram pannbenet och bara köra på. Bara tänka positivt, eller hur?!

Något som kommer därefter som jag ägnar mer tanke åt är lidingöloppet. Jag har börjat planera min semester med ett träningsläger. Hittade ett träningsprogram på marathon.se med 10 dagars intensivträning. Längtar riktigt! Till dess och efter det ska jag nog kika på träningsprogrammet i Runner's world på lidingöloppet sub 3.30. Idag står distans 60 min med gångpauser. Fast det blir åttan i skatås istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar