2010-06-06

Skatås x-trail: Uppladdning

Det har väl inte varit en optimal helg för ett lopp idag. Igår blev det två glas vin, massa god mat och massa godis. Maten och godiset är väl bra inför ett långlopp men detta är ju en kortis! Nu är jag bara stoppad. Har ätit en fiberfrukost med havregrynsgröt och havreknäcke. Detta toppade jag med rött te som jag hoppas inte är lika vätskedrivande som svart te.

Förutom mat och dricka så är mitt sjukdomstillstånd inte optimalt heller. Jag är fortfarande lite snuvig och hostig. Gick ju bra i onsdags så det ska nog funka idag också. Jag känner mig alltså inte superladdad men det kanske ändrar sig när jag står vid foten av brudarebacken och ska till att springa. Har ju börjat känna mig lite nervös så tävlingsnerverna kommer nog komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar