2010-06-15

Trölig tisdag

Arbetsdagen gick rätt fort idag men framåt tre kände jag hur tröttheten sköljde över mig. Försökte bota med en banan men ett internmöte fick mig att nästan somna. Inte somna för att det var långdraget och tråkigt utan för att det var mycket information på kort tid! Samlade ihop mina grejer och stack till badhuset efter det. Hade funderat på att simma 1500 m men jag insåg att jag inte var på humör för det. Blev en tusing och sen lite bubbelbad och bastu. Bättre avkoppling finns inte.

Hemma sen höll jag på att somna framför den spännande finalen av biggest loser. Kanske var det färskpotatisen som gjorde mig så trött eller så sover jag för lite. Borde kanske skriva ner hur länge jag sover. Lite statistik är ju inte fel.

Nu ska jag läsa Blossoms nya magasin. Gillar Blossom och lite inspiration är ju aldrig fel! God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar