2010-07-21

10 dagars intensivträning - Dag 3

Dagen började rätt så kasst. Orkade mig knappt upp och på något sätt lyckades jag förtränga morgonträningen. Käkade lunch med killen och följde med honom upp till Strömstad. Det var ändå för varmt för att träna tyckte jag. När jag kom tillbaka slappade jag i poolen i 90 minuter med en pocketbok som jag fick när jag köpte elle häromdagen. Så jäkla gott! När jag var klar med det slängde jag på mig träningskläder och gav mig ut för att känna av formen. Hälarna kändes stela men inga känningar vid knät! Blev 6,7 km, en lätt lagom runda som gav tillbaka lite hopp. Det här med intensivträning kan jag ju lägga ner just nu. Får bli 10 dagars lagomträning istället. Känns jättetrist men det är inte värt det. Nu måste jag stretcha ut benen ordentligt och massera låret så jag knappt står ut med mig själv. Det är så det måste bli.
Jag som försöker hålla balansen. Man blir lite lätt bortskämd här..

1 kommentar: