2010-07-06

Skatåsmilen kontra simning

Idag för första gången tog jag hela skatåsmilen! Är så nöjd med mig själv. Tog en timme ganska precis och med de backarna kan jag inte vara missnöjd. Visst var det kämpigt men jag hade lite, lite kvar att ge när jag kom i mål. Tur var väl det annars hade jag varit en (värre) trafikfara när jag åkte hem. Det var några grader kallare idag än i fredags vilket underlättade. Måste nog träna på att springa i värmen. Vill ju inte att LL ska gå åt helvete för att det är lite varmt.

Insåg att det är bra mycket roligare att springa en timme i skogen än att simma lika länge (eller kortare!) i bassäng. Hoppas att det är roligare att simma i åar.. På söndag vet jag! Ska bli spännande att se hur det går. Har ingen aning om vad jag kan tänkas simma på för tid. Vad tror du?

1 kommentar:

  1. Haha jag tycker vi skall köra på en skatås all in! OM vi ska :) Jag tycker också milen är jobbig, men den är faktiskt riktigt tuff med alla backar! Men det är verkligen underbart fint uppe i Skatås ändå...
    Skall du springa Lidingöloppet i sept?

    SvaraRadera