2010-07-08

Vädrets betydelse

Vädrets inverkan på oss märks ganska tydligt. På våren när det börjar bli varmare möter man fler leenden på gatan av främlingar. På hösten skyndar vi bistra i regnet och möter inga blickar. Det är ju rätt populärt i böcker att spegla karaktärens sinnesstämning med hjälp av vädret.

Idag regnar det. Det är fortfarande ganska varmt vilket gör det hela okej. Det blåser inte så mycket vilket gör att regnet faller rakt ner vilket det sällan gör i den här delen av landet. Jag ska inte låta vädret hindra mig men jag är sjukt osugen på att jaga en boll i sanden. Jag är däremot sjukt sugen på att springa. Funderade på hur skatåsmilen är att springa i regn. Får nog vänta med svaret på den frågan.




1 kommentar:

  1. Yes det bli Lidingöloppet för mig med, det skall bli spännande!

    SvaraRadera