2010-03-29

Bevis!

Tänkte det kunde vara kul att se hur många minutrar jag lagt på min träning det senaste året. Fixade lite och fick fram den här fina bilden:



Nu har inte alla mina vänner varit medlemmar på funbeat ett helt år så det kanske är därför nästan alla ligger så långt under. ;)

Hur som helst, mitt resultat visar att jag lagt ungefär 32 minuter per dag det senaste året. Så de som säger att en halvtimme om dagen är nog för att gå ner i vikt ljuger. Man MÅSTE tänka på vad man stoppar i sig. Jag tror inte man kan träna så mycket att man gå ner i vikt. Man kanske börjar äta bättre när man märker att kroppen inte mår bra av skräpmat men då har man ju ändrat sin kost. Själv blir jag fruktansvärt hungrig av att träna. Framför allt löpning gör mig hungrig. Fast jag har en del tomma kalorier att kapa vilket blir svårt nu när påsken är här. Efter påsk, dåååååå, då jävlar. Då kör vi!

Fan vad Julia är grym förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar