2010-03-19

InneTriathlon - utmaning

Hittade via bloggen Träningsglädje en mycket rolig utmaning. Det är inte bara en utmaning utan även en tävling som jag gissar på att jag inte har någon chans att vinna men när har man det? Det är i alla fall Karin Tri som anordnar denna roliga tävlingen där man kan vinna en årsprenumeration av Runner's World. Brukar ju ändå köpa den när jag ser den på ICA, så jag kan ju hoppas.

Man ska köra:
10 min rodd
15 min cykel
20 min löpband
med max 2 minuters paus.

Ska nog gå vägen även om jag inte är så van med varken motionscykel eller roddmaskin. Jag har ingen aning om hur långt man kan ta sig på den tiden så det kommer bli riktigt intressant. Löpbandet har jag en hum men det beror ju på hur seg jag är i benen och hur mycket hjärtat orkar med. För att göra det lite mer intressant kan man längst ner i inlägget fylla i vad man tror att jag kommer landa på för sträcka. Inga fina priser, förutom ära och berömmelse, tyvärr. Må bäste man eller kvinna vinna! Ni har tills söndag klockan 20:00 på er.

Läs mer om tävlingen här:
Tävling: Karin Tri's InneTriathlon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar