2010-03-17

Pepp!

Så var det onsdag igen. Det innebär att halva veckan gått och det snart är helg igen, att det är tvättdag och att just denna veckan är det första träningsdsgen. När all tvätt håller på att torka är det dags att köra skiten ur mig på löpbandet. Blir troligtvis intervaller. Ska bli riktigt skönt. Kommer kännas segt att gå dit men jag ska nog börja ladda redan nu.

Får nog börja ladda för resten av veckan också. Göteborgsvarvet närmar sig med stormsteg och jag börjar känna att jag tränat på tok för lite löpning. Snart ska jag nog börja springa utomhus vilket kanske gör det roligare och lättare. Jag kan ju försöka lura mig med det i alla fall. Inte troligt att det funkar för det kommer ändå vara förbenat tråkigt att springa. Kan ta ett annat tillfälle att förklara varför jag gör det även om jag tycker så.

Pepp! Pepp! Pepp! Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar