2010-03-25

Vårpremiär!

Våffel- och en härlig vårdag idag! Under förmiddagen var jag ute hos en kund och fick då en cykeltur fram och tillbaka. Det var helt fantastiskt ute. Redan tidigare i veckan kunde jag känna suget efter att få springa fritt och komma framåt istället för att stå och stampa på löpbandet. Idag hade jag planerat in att gå på löptränung med mitt gym vilket underlättade något enormt. Jobbet suger all energi (inte all så klart men det känns så) och när jag kom hem idag kröp jag ner i sängen och läste lite. Jag satte först på mig mina löparkläder så jag var redo när Kristofer kom med bilen.

Jag kom iväg! Redan där kände jag mig nöjd. När jag sedan kom till träningen kände jag mig mindre nöjd. Det flesta var killar och alla såg vältränade ut. Kände mig tjock och jag såg framför mig hur jag alltid skulle ligga sist och kanske inte ens klara alla övningar. Jag tryckte ner mig själv utan någon som helst anledning! Ååååh! Det är ju så jag absolut inte får tänka. Och så fel jag hade! Jag var minst lika bra som de andra. Körde en massa löpskolning vilket var skitbra för det är sånt man lätt hoppar över att göra själv. De ska maila ut vilka övningar vi körde så när jag tränar med Marie nästa gång ska hon få jobba minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar