2010-03-28

Vecka 12

Det är bara åtta veckor kvar till göteborgsvarvet nu, eller 7 träningsveckor för sista veckan blir mest vila och uppladdning. Det är långt kvar så jag ska sluta fundera på det.

Denna veckan har jag lyckats genomföra tre löppass och gjort en del styrketräning. Är jättenöjd med det, men nog nöjdast med min tid på milen. Ska bara se till att klarade det utomhus också. En liten utmaning. Är inte lika trött idag som jag trodde att jag skulle vara efter dubbla träningspass idag, båda ganska ansträngande. Känner att jag har mer energi än jag haft de senaste veckorna och nu är påsken nära vilket gör det ännu bättre. Har inga planer förpåskhelgen än så länge men jag hoppas jag kan få fixat med balkongen lite så den är redo förvår och sommar.

Har ni några planer för påsk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar