2010-03-20

Misstag eller önsketänkande?

Att sitta på en motionscykel är bland det tråkigaste jag vet. Att det sen är fruktansvärt obekvämt gör det inte roligare. Den sadeln ser nästan ut som något min mamma skulle sätta på sin cykel för att det ska vara "bekvämt". Den är nästan lika bred som min röv och den grejen som sticker ut mellan benen är nästan lika tjock. Det går knappt att cykla för tusan! Varför inte ha likadana som spinningcyklarna har? Jag fick variera med att stå upp men då fick jag ingen jämn och mjuk rörelse i benen. Skitstörande! Never again, säger jag.

Rodden gick hyffast. Har säkert helt fel teknik men jag kom framåt i alla fall. Bra mycket roligare än cykeln även om jag inte kunde lyssna på min egna musik.

Löpbandet var tungt. Gick ut för hårt och fick gå en stund. Jag är kass på att pressa mig om jag börjar få ont någonstans. Idag var det magen. Får nog öva mig på att ha lite smärta under träning.

Slutbetyg: 4 - kom nästan lika långt som jag hade velat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar