2010-03-24

Träning varje dag-veckan

Spanade in min kalender på funbeat.se och upptäckte att jag faktiskt gjort något varje dag sen i lördags. Innan dess såg det mindre bra ut.. Ska ge mig fan på att på ett eller annat sätt få in något varje dag till och med söndag (så börjar vi om på måndag igen!). Söndagen blir ju lätt med tanke på ett roligt beachvolleypass. Däremot hade jag planerat att bara tvätta och göra sånt tråkigt idag men jag får nog ta och tänka om. Kanske en powerwalk med älsklingen eller lite mer styrka som i måndags (som knappt räknas med tanke på att det bara var 10 min). Kanske köra lite poweryoga i vardagsrummet. Något spännande borde kvällen bjuda på tycker jag. Mina ben känns inte alls möra efter gårdagens löpning så jag skulle ju kunna snöra på mig dojjorna och ge mig ut en sväng. Fast jag har ju planerat in vårpremiären imorgon och då vill jag ju vara fräsch i benen. Åhh vad svårt!

Har du något bra tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar