2010-04-29

En skön torsdag

Det har varit riktig fredagskänsla på jobbet idag. Riktigt härligt! Efter jobbet satte jag av mot simhallen. Där mötte jag upp två underbara donnor. Vi simmade en kilometer och sen satte vi oss i bubbelpoolen. De 10 minutrarna gick lite för fort så vi duschade och tog en sväng i bastun. Så himla skönt! Vi ska försöka få till det en gång i veckan. Redan nästa vecka skiter det sig men intentionen finns där.

Hur gick det nu att simma? Jag försökte att inte ta några grodtag och istället prövade lite andra grejer. Var ju inte helt hundra och gick långsammare och tog mer energi. De sista två hundra metrarna gjorde jag som jag brukar men det gick rätt långsamt ändå för energin hade nästan tagit slut. Jag får fortsätta jobba på mina bentag. Jag ska även skaffa ett par simglasögon så jag kan speeda på lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar