2010-04-19

Vila?

Vad fan tror han att jag gjort? Överansträngt min hälsena ännu mer? Jag? Kom igen! ... Kanske lite då. Blev ordinerad vila. Om jag inte blev bättre på en vecka skulle jag hämta ut ett recept och låta en sköterska på vårdcentralen injicera det i min hälsena. Läskigt!

Funderar på hur jag ska lägga upp min vila. Simma och cykla gick tydligen bra. Simma behöver jag ju och spinna är ju skitkul! Kommer bli en bra vecka även om jag inte kan spela varken beachvolley eller springa. Ska nog inte ge mig ut på några promenader heller. De har ju inte hjälpt hittills i alla fall.

Det var hälseneinflammation för övrigt. Skit, skit, skit. Inte långt kvar till varvet nu. Börjar tveka på hur bra jag kan bli till dess. Jag kommer ju ta mig runt, det har jag ju redan bevisat, men vad ska jag satsa på för tid som inte är orealistisk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar