2010-04-12

Hälseneinflammation?

Igår hade jag verkligen ont i mina ben men försökte ändå att röra på mig. Sambon och jag tog en trevlig promenad i slottsskogen. Vi gick där ungefär en timme för att sedan ta en fika i Björngårdsvillan. Vädret var perfekt men det gjorde rätt ont att gå upp och ner i alla backar. Sen flöt dagen på rätt okej och värken släppte mer och mer. Tänkte att jag skulle ta det riktigt lugnt på beachvolleyträningen men det blir ju alltid lite mer än vad man kanske borde. Fast det kändes riktigt bra att springa i sanden. När jag kom hem värkte fötterna på mig. Hälsenerna började krasa en aning. Förra gången de gjorde det så la jag mig med värmedyna under dem så var det fine sen. Hjälpte inte nu, hade bara svårt att sova.

Idag är det lika illa i dem. Höger är värst men de gör inte ont, bara krasar och knarrar. Hade verkligen sett  fram emot att börja hårdträna på allvar nu men det verkar inte bättre än att jag får göra lite alternativ träning så som simning. Har suttit på kontoret och gjort diverse övningar för att stärka upp lite. Lite kataloger var perfekta att göra tåhävningar på till exempel. Tänkte testa på lite vattenlöpning också. Kanske redan i kväll. Det känns bara riktigt fånigt. Vet inte om de har någon flytväst eller bälte som jag kan låna heller. Måste kolla upp det här!

SKIT SKIT SKIT SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar