2010-04-15

Symptomfri?!

Känner inte längre något knastrande men jag vågar ändå inte hoppas att det är helt bra ännu. Sambon och jag har bestämt att vi ska ta en promenad efter att vi lämnat in våra cyklar på service. Känns som att det kan vara rätt bra istället för att ge mig ut och springa nu. En liten mjukstart helt enkelt. Jag undrar lite vad det är som kan ha avhjälpt problemet. Kan det vara vilan? Kan det vara att det bara gick över? Kan det vara de excentriska tåhävningarna? Jag kommer i alla fall att köra på samma linje om det händer igen.

Tycker det är lite lustigt att jag inte någonstans hittat någon som har haft samma som jag, det vill säga knastrande häl men ingen smärta. Kör folk på som vanligt då? I min värld säger det mig att om jag hade gjort det hade jag fått ont till slut. Kanske har jag fel men jag är för feg för att prova.

Bjuder på en sommarbild:

3 kommentarer:

  1. Hej! Har du något tips att ge mig som har drabbats av senknarr i hälen utan smärta? /Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vila och excentriska tåhävningar verkade fungera på mig. Några år senare lyckades jag dra på mig hälseneinflammation. Det var mindre kul.

      Radera
  2. Hej! Har du något tips att ge mig som har drabbats av senknarr i hälen utan smärta? /Ingela

    SvaraRadera