2010-04-01

Skärtorsdag - Dagen där inget blev som det var tänkt

Efter att ha varit ute och shoppat halva dagen var jag lagom sugen på att gå ut och springa. Jag ville hellre vara kvar hemma och fixa i ordning balkongen så man kunde lägga på den nya mattan. Vi råkade ju springa på en balkongmatta som hade rätt mått, var mjuk och hade ett bra pris. Så jag ställde in min löpträning och torkade plaststolar och rev den tråkiga trallen istället.

 Stol före (en ganska snällt smutsad)

Stol efter
Den "fina", och troligtvis hemmasnickrade, trallen

Trallen i påsar och plastlådor istället. Tre stora pappkassar och två plastlådor blev det.

En sopad balkong. Imorgon ska det skuras ordentligt innan mattan kommer på.

Hade nästan glömt av att göra mina armhävningar men som tur var kom jag på det innan jag hann gå och lägga mig. Hela 44 stycken blev det. Är imponerad av mig själv. Under vilan funderade jag på hur jag ska lägga upp träningen nu när jag hoppade över en dag. Det innebär att jag "måste" köra imorgon vilket inte lär bli något tidsproblem åtminstone. Jag vet inte om jag ska satsa på distansen eller intervallerna. Känns mest vettigt att köra distansens så intervallerna får jag ta på söndag. Det innebär att det blir nästan en hel lördag åt balkongbestyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar