2010-04-01

Påsk och ledigt

Tog en rejäl sovmorgon idag. Var oerhört skönt att slippa vakna av ett larm som ringer. På schemat står endast 90 minuter löpning. Vi funderar på att ta oss in till macforum för att kanske byta in min gamla Nike+ sensor så jag kan springa jorden runt med Joel Kinnaman.

Imorgon blir det blir det påskmiddag hos ett par vänner. Ska göra en härlig laxjansson att ta med. Ska slänga upp receptet här också för den är supergod. Lördagen är obestämd än så länge men jag kör nog mina backintervaller då. En kompis i Uddevalla har fest då men det blir ju en massa flängande till Uddevalla på söndag så jag vet inte. På söndag ska vi till min pappa och hans fru. Var längesen vi såga så det ska bli jättekul. Pappa ska även han springa varvet i år. Han har sprungit det många gånger förr men nu var det ett par år sedan han gjorde det. Hade varit lite kul om jag slog honom även om han är 32 år äldre än jag. Fast hans tävlingsskalle tror jag kommer ge allt, han kommer bli farlig.

Well, det var min helg. Hur ser din helg ut?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar