2010-09-07

Återhämtningsyoga

Det var fantastiskt att slänga ut mattan i yoga-salen och hälsa på världens bästa yoga-instruktör (jag har i och för sig inte träffat så många) som dessutom är supertrevlig. Sen att ha en fin vän bredvid sig under klassen gör det ju inte sämre. Det som var jobbigt var yogan. Började lite lätt med katt/ko. Katten gick fint men kon kändes svinjobbig. Magen var riktigt jobbig att sträcka ut. Sen var det dags att gå in i dagens första hund. Oh My God! Jag visste ju att baksida ben var stela men shit vad tungt det var i axlarna. Kändes som jag aldrig skulle komma in i hunden ordentligt men på slutet av klassen tror jag att jag hittade rätt. Det var sjukt dumt att inte yoga någonting på hela sommaren. Måste hitta bra yoga-klasser som jag kan gå på tills kettlebellsarmyn är slut (för då kan jag gå på Sierras!!).

Imorgon får vi se hur bra det är med återhämtningsyoga. Vad tror du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar