2010-09-01

Välkommet och ovälkommet

Axlar, bröst, rumpa, alla lårmuskler, vader, mage och triceps. Tror det är alla ställen som har träningsvärk. Händer, armar och vader har fullt med myggbett. Jag vet att jag lever i alla fall. Träningsvärken är skön denna gången. Inte så begränsande som den kan vara. Vet bara att jag tränat. Myggbetten är så mycket värre. Gnider smalbenen mot varandra stup i kvarten. Har snart kliat hål på den tunna huden på handen.

Jag vet att jag kommit lindrigt undan. Är grymt tacksam för det. Nästa vecka får det gärna vara minusgrader bara jag slipper myggen!

2 kommentarer:

  1. härligt!!
    Och vet du! Mitt svullna öga har nästan lagt sig nu, så jag kan kolla med hela ögat!! Dessutom har jag kört mammas huskur på myggbeten så nu har min reaktion på grund av överkänslighet lagt sig så nu är jag bara prickig och inte röd och böldig. Det tar sig!

    Sköt om dig! Kramar

    SvaraRadera