2010-09-11

Det jag skulle ha plus lite mer

Upptäckte efter dagens långpass att jag fått lite skavsår av mina trosor. Det har aldrig hänt förut men det var väl bara en tidsfråga. Så efter dusch, mat och ett par avsnitt av solsidan åkte jag till frölunda torg och för att köpa funktionstrosor. Hade tänkt att titta efter någon ny tröja också. Är så trött på alla mina kläder och skulle behöva lite nytt. Hittade två tröjor men inget som jag kan ha till jobbet. Det blev två stycken träningströjor istället. Varför är det så lätt och kul att köpa träningskläder men så svårt att hitta vanliga kläder? Hade varit så skönt med en personal shopper så jag slapp tänka. Hittade även ett par träningstrosor och en sport-BH på stadium. Sen råkade det slinka med ett nagellack från O.P.I. Får vara nöjd att jag hittade det jag skulle även om det blev lite mer än planerat.

Billigt från SOC och dyrt från O.P.I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar