2010-09-14

Fet till fit - en resa utan slut

Hittade precis lite gamla bilder på mig själv. Har inte så jättemånga från när jag vägde som mest men här är ett par stycken. Alla är från sommaren 2006 och vikten ligger på 85-90 kg. Ett år senare vägde jag 69.

I Uddevalla när de bygger strandpromenadsbryggan
Hultsfredsfestivalen (kommentarer överflödiga)
Arvikafestivalen
Liseberg med finaste dubbelhakan (beror nog mest på hur jag har huvudet)

Ett år senare vägde jag 69. Sen blev jag sambo igen och det gick utför ett litet tag. Dock inte så mycket utför som förra gången. Nu har jag 10 kg tills jag når min målvikt på 63 kg.

På väg till Cypern med bästaste Anna (och supertöntig pose)

1 kommentar:

  1. Shit vilken resa! Bra jobbat!!

    Det sista kommer mes säkerhet gå precis lika bra, du verkar ha en sund syn på det hela genom att gå ner genom träning och långsiktigt, det tror jag är det bästa sättet. Keep up the good work!

    SvaraRadera