2010-09-26

Dagen efter

Igår kände jag mig inte helt nöjd egentligen. Jag vet inte varför men jag kände mig lite borttappad. Som jag försvunnit någonstans ute på Lidingö. Svår känsla att beskriva. Det botades dock med vin, saltlakrits, fina människor och middag på Bara Vi. Som grädde på kakan blev det en öl och lite skitsnack (kvalitativt skitsnack förvisso) på ett ställe jag inte minns namnet på. De stängde dock väldigt tidigt, tjugo över tolv kom de och tog sista beställningen, så det blev inte så sent.

Idag känns det lättare. Som något lyfts från mina axlar. Nästa mål ligger fem månader bort. Känns bra. Ser fram emot en mysig höst med massa, jättemånga gymtimmar. Lägg till ett par på cykel och en eller två på yogamattan så har du min höst. Ska sätta mig i veckan och planera och sätta lite mål. Utan mål har jag svårt att motivera mig. Ska försöka utvärdera vad jag har gjort dem senaste månaderna. Utvärderingen är viktigt men jag är inte så duktig på just den biten. Finns alltså möjlighet till förbättring.

Kroppens status är förhållandevis bra. Vänsterbenet är helt okej medan höger stramar det lite på baksidan av knät. Har försökt stretcha lite hela morgonen men det känns jättekonstigt. Det känns bra i början med fem-tio sekunder in i stretchen börjar det strama och göra ont även om jag inte trycker på extra. Ormsalvan åkte på två gånger igår men jag har inte orkat idag. Lite korkat med tanke på att jag ska sitta still i en bil ett par timmar framöver.




Benutrymme! Exkl plats att sträcka ut på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar