2010-08-09

Äntligen måndag, äntligen ...

... och allting börjar på nytt igen. Nu var första dagen på hösten gjord. Fruktansvärt många dagar kvar fram till julledigheten men jag antar att det kommer gå fort. Har hunnit tvätta, handla och gymma efter jobbet. Har till och
med hunnit se två avsnitt av 24. Nu har jag lagt mig och funderar lite på träningsplanering efter lidingöloppet. Ska fortsätta med tre gympass, ett löppass, ett yogapass och sen tre cykelpass. Sen en vilodag på det. Vet inte om jag ska fortsätta med beachvolleyn under hösten eller om jag ska skjuta på den till nästa år. Känner inget sug efter den. Kanske för att jag inte känner att jag blir bättre. Får sova på saken. Ska sova på kettlebellarmyträningen också. Fast den är innan LL så det bekymrar mig inte lika mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar