2010-08-16

Trött och regn

Jag är inget fan av att springa i regn. Jag avskyr det snarare. När regnet öste ner utanför och den där efter jobbet-tröttheten slog till fanns det inget jag kunde göra. Jag ringde upp min vän och ställde in. Jag får gottgöra henne på något vis. Dock var jag inte sugen på att slänga mig i sängen och sova; jag ville ju träna. Följde med killen till gymmet och körde bröst och triceps. Kändes mycket roligare än ett regnigt löpspår. Blev bänkpress, lutande hantelpress, liggande tricepspress, pushdowns och slutligen bänkdips. Har inte hittade riktigt roliga tricepsövningar och jag hade velat ha några fler bröstövningar att variera med. Får pröva mig fram.

Imorgon är det kettlebellarmy på schemat! Ska bli spännande. Ny träning och nya människor. Kan det bli bättre? Troligtvis ny träningsvärk som grädde på moset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar