2010-08-26

Hämtmat och hyrfilm

Mådde som en potta skit när jag kom hem från jobbet idag. Inget mellanmål på eftermiddagen och dåligt med vatten under dagen bidrog nog till känslan. Att jag sedan inte sovit så många timmar de senaste nätterna (som mest sex timmar tror jag) gjorde ju inte saken bättre. Jag är sjukt dålig på att ta hand om mig själv. Det håller inte! Vi köpte lite thaimat (kycklingspett med jordnötssås, mums!) och hyrde ett par filmer. Precis vad jag behövde idag. Hade tänkt att sticka till skatås direkt när jag kom hem men det gick inte. Jag ville men jag är helt inte helt hundra. Hade inte kunnat ge allt. Igår kunde jag ge en hel del men idag känns det inte som det finns där. Kanske hade det funnits där om jag tagit mig utanför dörren. Kanske inte. Kör imorgon istället. Streak week is broken. Lite ledsamt och en del av mig vill hoppa i skorna och springa ett varv bara för att. Vad hade det gjort för nytta? Jag behöver vila. Jag behöver sova. Jag behöver äta. Jag behöver må bra. Jag behöver visserligen träna också men om inte alla de andra bitarna finns där så blir ju inte träningen bra heller. Eller? Ett tag kanske det fungerar men i det långa loppet är det dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar