2010-08-08

Nattankar

Denna veckan har verkligen gått åt skogen. Som jag misstänkte så fungerade inte träningen när jag och sambon var lediga tillsammans. I två dagar lyckades vi hålla igång. I onsdags åkte vi i och för sig till Danmark och hade ingen möjlighet att träna men det hade vi med i beräkningen. Har sovit mycket denna veckan åtminstone. Fast varit uppe väldigt sent och sen sovit bort halva dagen. Inte bra med tanke på att jag börjar jobba på måndag och då måste gå upp toktidigt. Även om vi har flex så gillar jag att komma tidigt till jobbet så jag kan knata hem tidigt på eftermiddagen istället.

På måndag blir det dubbelträning. Ska både springa och gymma. Har inte bestämt hur jag ska lägga upp det än men det ger sig nog. Ska definitivt se mindre på TV-serier nu i alla fall. Det tar mycket tid. På två veckor har vi kollat igenom två säsonger av 24 (grymt bra serie för övrigt). Får dra ner på tempot nu. Öka tempot på träningen. Ska skaffa mig en motivationspryl nu i veckan också. Behöver det.

Tack och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar