2010-08-19

Rätt skor på rätt plats

God morgon!
Inte det mest uppiggande vädret idag men jag känner mig förvånansvärt pigg ändå. Inte jättepigg, men inte dödstrött som jag annars är så här på morgonen. Kom i säng hyfsat tidigt och hade inga problem med att somna (trots två stycken cappuccino) igår. Blev en härlig fika med härliga vänner igår på Jacobs café i Haga. Kanske var den energiboosten jag behövde.

Idag börjar jag extra tidigt. Kommer springa runt ute på Volvo hela dagen skulle jag gissa. Livet som konsult är hårt. Har lyckats få på mig rätt skor idag i alla fall. Jag brukar få rätt ont i ryggen av att stå och gå på betonggolv (och andra hårda ytor med för den delen). Så idag fick mina walking-skor åka på. Att det är ett par gore-tex-skor passar ju bra också med tanke på vädret.



Har fortfarande träningsvärk. Den är värst i ljumskarna. Ska förhoppningsvis råda bot på det genom att springa ikväll. Får hoppas det inte regnar för mycket bara. Jag är ju så odisciplinerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar