2010-08-22

Hungrig

Är riktigt hungrig just nu. Inte på mat då jag för ett par timmar sedan avnjöt en brunchbuffé på Incontro med mina fina vänner. Jag är riktigt sugen på att gå och gymma. Riktigt jävla vrålsugen. Inser att det inte är en jättebra idé med tanke på att det bara är två dygn kvar till kettlebellsarmyträningen. Jag ska inte komma dit med träningsvärk igen. Nä, om jag känner att det finns kraft i någon del av mig senare i veckan kan jag köra det då. Benen gissar jag kommer få jobba på rätt bra på tisdag så jag får nog sakna mina benpass (också känt som mina favoritpass) på gymmet ett tag till. Det kommer bli en härlig höst med massor utav styrketräning och jag hoppas att det kommer ge och synas resultat. Förhoppningsvis kommer jag ha mindre problem med mina axlar. De får ta rätt mycket stryk när jag sitter vid en dator hela dagarna och jag inte har den ultimata ställningen. Behöver dessutom en stark överkropp som orkar ta mig nio mil på skidor. Det kommer bli en spännande utmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar