2010-08-22

Streak week

Streak - rad, följd av saker bredvid varandra (inte springa naken alltså)

På en av mina favoritsidor, funbeat, med sitt trevliga forum finns det en avdelning som heter Funbeat Streak Runners. Deras mål är att varje dag springa minst 1 km. Det är här jag har hämtat min inspiration ifrån när jag kom på min streak week. Jag tror jag aldrig sprungit två dagar i rad så det blir ju definitivt en utmaning. Det känns inte så stort och inte så svårt just nu men jag gissar att det kommer kännas rätt jobbigt på onsdag (dagen efter kettlebellsarmy) och på fredag (då jag planerat after work), men det ska jag lösa på ett eller annat vänster. Min plan ser ut som följer:
Måndag: 10  km
Tisdag:      2,5km
Onsdag:    5  km
Torsdag: 10  km
Fredag:    5  km
Lördag:  18  km
Söndag:   5  km
-------------------
Totalt:    55,5 km



Bu eller bä? Det märker vi på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar