2010-08-14

Vill man så gör man, vill man inte så gör man inte

Var vrålhungrig när jag kom hem igår. Stoppade i mig ett kokt ägg som låg i kylen men det hjälpte föga. Slängde i mig ett par knäckemackor med jordnötssmör. Energin, lusten och orken ville inte infinna sig. Jag var bara grinig och osugen. Att ett mellanmål på eftermiddagen kan vara så viktigt hade jag ingen aning om.

När vi väl fått i oss middagen (ceasarsallad) var det dags att åka in till bergakungen och se inception. Var lite rädd att jag skulle somna men jag satt som klistrad utan ett tecken på att ögonen skulle falla ihop. Tokbra film. Se den.

Det blev alltså ingen träning igår och idag har jag inte kommit så mycket längre. Tänkte vänta med löpningen till senare när temperaturen förhoppningsvis har sjunkit lite. Får ta gymmet senare också. De har ju ändå öppet till 23 så det är ju ingen stress direkt. Ett plus är att jag troligtvis kommer vara helt ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar