2010-08-31

Kettlebellsarmy-träning #3

Kände mig hyfsat pigg i benen efter att ha sprungit milen i skatås precis innan. Mina vader (speciellt min högra) hade krånglat under löpningen och fått mig att stanna och sträcka ut och att gå i ett par backar. Som tur var kände jag inte av de under träningen efter. Däremot jobbade alla andra muskler i kroppen mot mig. Det kändes verkligen pissjobbigt. Jag låg jämt efter och då börjar huvudet jobba emot mig också. Till nästa vecka blir det bakläxa på sömn och mat. Lagom mycket sömn och bra mat. Hur svårt ska det vara?!

I finalen var mina ben som två tjocka stålbalkar. Försöka öka farten men det gick verkligen inte. När det var dags för nedvarvning kände jag lite blodsmak i munnen. Var inte i går jag kände den kan jag säga. Det var i alla fall lika kul som vanligt även om myggen höll på att äta upp oss. Jag trodde att myggen hörde våren och sommaren till. Nu vet jag bättre; man blir bara av med de jävlarna när det regnar eller blir riktigt kallt. Tur att det regnar mycekt i Göteborg för det blir sällan riktigt kallt.

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat, att du hade sprungit milen innan, shit det var imponerande!

    SvaraRadera
  2. Förvånade mig själv lite faktiskt. ;)

    SvaraRadera